top of page

קוראים
קריאה אישית בטקסט מידע

אנו שמחים שהצטרפתם לקוראים.
סביבת למידה דיגיטלית לרכישת מיומנויות קריאה והבנת הנקרא של הטקסט העיוני.
מסלולי הלמידה בסביבה דינמיים ומותאמים אישית לכל תלמיד.
כאן תמצאו את כל המידע שיעזור לכם ללמד עם הסביבה הדיגיטלית.
.png)

התאמת מסלול לכל תלמיד - כך תעשו זאת:
1. קביעת מסלול ההתקדמות

התלמידים עובדים עצמאית על שתי יחידות עבודה לקביעת מסלול ההתקדמות בסביבה.
2. המורה מעדכן את הצוותים במטח שהכיתה סיימה את שתי היחידות
לאחר שכל תלמידי הכיתה סיימו את שתי היחידות, לחצו על הכפתור
ומלאו את הטופס
3. התאמת המסלול
הצוותים במטח ישייכו לכל תלמיד את המסלול המתאים לו.
בסיום ביצוע השיוך ישלח אליכם מייל המעדכן שכל תלמיד יכול לעבוד באופן עצמאי במסלול שהופנה אליו.
לאיזה מסלול שובצו התלמידים:
התאמת המסלול נעשית על סמך ממוצע הציונים של התלמיד בשתי היחידות המבחינות.
בדוחות העומדים לרשותכם בסרגל שמצד ימין, תוכלו לראות לאיזה מסלול משובץ כל תלמיד, לעקוב אחר הביצועים ולקבל החלטות על שינוי מסלול, עזרה פרטנית או רענון מיומנויות קריאה שונות.
מסלולי הלמידה ניתנים לשינוי בפנייה לתמיכה הטכנית:
דוא"ל WebS@cet.ac.il
טלפון: 03-6200622
התאמת המסלול לתלמידים
איתכם לאורך כל השנה
בסרגל הימני בסביבת הלמידה עומדים לרשותכם:
לוח שיתופי - פיתוח קהילת לומדים אקטיבית באמצעות דיאלוג בין התלמידים לבין עצמם,
ובין התלמידים למורה.

שיח המורים - שתפו עם מורים המלמדים בקוראים ועם צוות הפיתוח של מטח, מידע, רעיונות
וכל מה שחשוב בעיניכם.

לחצו על יצירת דיון והתחילו לשתף.

איתכם לאורך כל השנה
bottom of page