top of page
איך מלמדים אוריינות ב-2024?
הכירו את עולמות – סדרה חדשה להוראת עברית באמצעות למידה היברידית חדשנית, המשלבת בין ספר לימוד לסביבה דיגיטלית מתקדמת, ונותנת מענה שלם, רלוונטי ועדכני לתוכנית הלימודים בחינוך הלשוני. תהיו בטוחים שהתלמידים יגיעו
עם חיוך לשיעור עברית ומוטיבציה לקרוא ולכתוב.
מה מיוחד בתוכנית עולמות?
חוויית למידה עדכנית ורלוונטית לעולמם של התלמידים – עולמות תוכן מסקרנים, למידה פעילה המשלבת בין הטקסט הכתוב לבין יצירה, מֵייקריוּת, סרטונים ואיורים, תוך היענות לשונות לומדים ומורים.
מיומנויות שפה בהלימה לעת הזאת, בדגש על אוריינות דיגיטלית – שילוב ספר מודפס וסביבה דיגיטלית עשירה, למידה באמצעות ייצוגי תוכן מגוונים, פיתוח אוריינות דיגיטלית, והקניית אסטרטגיות להבנת הנקרא.
ביסוס שטף הקריאה, פרידה מדורגת מהניקוד וחיזוק הבנת הנקרא – מסלול מיוחד לתרגול עצמאי של הקריאה ושטף הקריאה, בשילוב פרידה מדורגת מניקוד (לכיתה ג) וחיזוק הבנת הנקרא (לכיתה ד).
מיומנויות המאה ה-21 – פיתוח למידה עצמאית ושיתופית, חשיבה מסדר גבוה, מודעות חברתית ותרבותית ו-SEL.
מה מחכה לכם, המורים והמורות, בעולמות?
מהלכי הוראה מגוונים – תפריט למידה עשיר המציע מגוון דרכים להוראה ולמידה – פעילויות למליאה, פעילויות בקבוצות, פעילויות דיגיטליות לתרגול, וכן מסלולים לתרגול עצמאי של שטף הקריאה, הבנת הנקרא והעשרה.
מענה לשונות הלומדים – בחירה בין פעילויות ובתוך פעילויות, עבודה בקצב אישי במסלול שטף הקריאה, גיוון באורך הטקסטים ומורכבותם, ומערכת לניהול הלמידה.
מערכת ניהול למידה – מאפשרת מעקב בזמן אמת אחר הלמידה, מיפוי הלומדים, ומתן מענה כיתתי, קבוצתי ואישי לפי צורך.
ליווי לאורך כל השנה – ליווי פדגוגי מקצועי בהדרכות מקוונות ארציות, בבתי הספר ובקהילת הווטסאפ.
סדרה חדשה מבית מטח להוראת עברית לכיתות ג-ד
מה הסביבה כוללת
"הבית" של עולמות – מסלול הלמידה המרכזי בהנחיית המורה. במסלול שלושה שערים המשלבים למידה בסביבה הדיגיטלית ובספר לימוד.
מסלול ללמידה עצמאית – מסלול מיוחד לקידום שטף הקריאה בשילוב פרידה מדורגת מניקוד (כיתה ג) וחיזוק הבנת הנקרא (כיתה ד).
הגלריה – אזור להנאה ולהעשרה.
bottom of page