top of page
hero_1.gif

הכירו את יחד בישראל לכיתה ג 

הספר יחד בישראל לכיתה ג, הראשון בסדרה, מתמקד בנושא יישובים ו"היישוב שלי". הספר עשיר במידע מסקרן ורלוונטי לעולמם של התלמידים, ומציע חווית למידה דינמית המשלבת מפות מאוירות, קומיקס, תצלומים ודיאגרמות, וכן משימות חקר ויצירה בנושא "היישוב שלי".  

את הספר מלוות פעילויות דיגיטליות להוראה במליאה, פעילויות ללימוד עצמי לתלמידים, ומדריך למורה.  

  

היישוב שלכם ועוד יישובים רבים נוספים מופיעים בספר הלימוד!

flip_book.gif
pigeon_fly_edited.png
12123.png

מה מיוחד ב"יחד בישראל"? 

cat_eat_rogalach.png

חווית למידה מסקרנת ורלוונטית לעולמם של התלמידים והתלמידות –  
המושגים, התהליכים והאירועים נלמדים באמצעות סיפור מלווה ומפות מאוירות עשירות בפרטים והומור. עוד בספר: קומיקס, דוגמאות מיישובים מכל רחבי הארץ, פינות משעשעות ומדורים קבועים. 


למידה פעילה – בכל פרק מכירים "סיפור מקומי" שמציג פעולה במרחב היישובי, חוקרים את היישוב, ומסכמים במשימת יישום יצירתית. 

מענה לשונות בין תלמידים ובין יישובים שונים – אפשרות בחירה בין פעילויות ובתוך פעילויות, גיוון באורך הטקסטים ובמורכבותם, ומשימות ייחודיות הנותנות מענה לנושא ה"יישוב שלי". 

פעילויות דיגיטליות – פעילויות משחקיות לפתיחת נושא, ולהקניית קריאת מפות מקוונות וכן פעילויות ללמידה עצמית.

image.png
image.png
image.png
image.png
nof.png

סדרה חדשה להוראת מולדת, חברה ואזרחות מבית מטח לכיתות ב-ד 

תרחיש הוראה-למידה קבוע ופשוט. ​ 
עושר של תכנים עדכניים ותשאול מגוון​. 
יחידות למליאה לפתיחת נושא ולמיומנויות​ קריאת מפות מקוונות. 
מדריך למורה עם רקע תיאורטי נוסף והצעות לפעילויות​. 
ליווי לאורך השנה בהדרכות ארציות ובקבוצת וואטסאפ. 

מה מחכה לכם ביחד בישראל? 

Asset 1.png
Mask Group 2.png
Asset 1.png
Asset 1.png
Asset 1.png
Asset 1.png
  • האם כותבים בספר הלימוד?
    לא. על פי חוזרי מנכ"ל של משרד החינוך, בכיתה ג' יש היתר לספר לימוד ללא כתיבה.
  • כדי ללמד עם התוכנית חייבים מחשבים זמינים כל הזמן?
    ללמידה מיטבית אנחנו ממליצים על עבודה מול מחשב שעתיים בשבוע. כלומר חלק מהתלמידים יכולים לעבוד מול המחשב, וחלק לעבוד בחוברת הלימוד.
  • כיצד רוכשים את התוכנית?
    את ספרי הלימוד רוכשים בחנויות הספרים או דרך המפיצים. לאחר הרכישה שולחים את רשימות הספרים לכתובת: sherut@cet.ac.il ואנחנו נפתח את ההרשאות לסביבה הדיגיטלית עבור המורה והתלמידים.
  • איך המענה לשונות בא לידי ביטוי בתוכנית?
    הנושא של היענות לשונות תלמידים ומורים הוא אחד העקרונות בפיתוח: א. טקסטים באורכים משתנים ובמורכבויות שונות ב. בחירה בין שאלות ג. בחירה באופן הצגת תוצרים ד. מסלול למידה עצמאי בקצב אישי + גלריה להעשרת ידע עולם ה. שיוך דיפרנציאלי של משימות בסביבה ו. מעקב מורה אחר התקדמות ז. מד"ל הכולל התייחסות מיוחדת למתקשים ומתקדמים
  • האם יש פריסה שנתית?
    כן, בהחלט. יש פריסה לפי חודשי לימוד, טקסטים, סוגות ויעדי הבנה. אנחנו עובדים על עדכונים אחרונים.

שאלות ותשובות

logo_togethe.png

על היחידות הדיגיטליות   

יחידות למליאה שמטרתן הטרמה לנושא הפרק.   
יחידות למליאה שמטרתן הקניית מיומנות של שימוש במפות מקוונות.  
יחידות ללימוד עצמי לתלמידים לתרגול ולהעשרת הלמידה.  

pigeon_bad_smell_edited.png
bottom of page